There is no way to view call duration in call history?

Diskutiere There is no way to view call duration in call history? im Windows Phone 7 Forum Forum im Bereich Sonstiges; am I missing something? I was lured by the interface and nokia brand to buy a windows phone, but I had no idea something as simple as checking...

1. #1 alexwaston, 20.02.2017
    Zuletzt bearbeitet: 07.03.2017
    alexwaston

alexwaston Neuer Benutzer

Version:
    Home Premium
    System:
    ưaas
    am I missing something? I was lured by the interface and nokia brand to buy a windows phone, but I had no idea something as simple as checking call duration can be so frustrating (for work related reasons, I need to be able to see the duration of calls). this reason alone is enough to send me back to Android. how can you call windows phone business friendly?

2. Anzeige

schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort findet man viele Hilfestellungen.
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

There is no way to view call duration in call history?

Die Seite wird geladen...

There is no way to view call duration in call history? - Ähnliche Themen

1. What happens with adresses in line "an"? Now there is no posibilty to use more than 6 names...

What happens with adresses in line "an"? Now there is no posibilty to use more than 6 names...: Machen wir es auf Deutsch: Bis vor kurzem war es möglich im eMail Bereich unter Adressen "an" ganz einfach alle verwendeten Teilnehmer zur...
  2. A process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated"...

A process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated"...: Windows 7 32 bit. Hallo ich bekomme seit gestern plötzlich diesen Bluescreen. Wenn ich mich anmelde, dann fährt das System hoch bis zum...
  3. Bootmng is missing, ABER

Bootmng is missing, ABER: Hallo Win 7 User! Ich brauche jetzt mal eure Hilfe, denn ich bin mit meinem Latein am Ende. Folgendes: Nachdem ich mal wieder meinen Rechner von...
  4. Looking for some equivalents to Mac OSX shortcuts

Looking for some equivalents to Mac OSX shortcuts: Hello, I have recently received a Windows 7 PC. I've used Macs all my life, so getting used to a Windows system is taking a bit of effort. A few...
  5. api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll is missing

api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll is missing: Unter Windows 7 kommt bei einem Programm die Datei api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll is missing. Ich habe diverse updates gestartet und...