Icon's don't vanish between virtual desktops

Diskutiere Icon's don't vanish between virtual desktops im Windows 7 Customizing Forum im Bereich Windows 7; Not really expecting support on this since Windows 7 is pre-release, but I'm not currently able to customize my different virtual desktops with...

1. #1 alexwaston, 10.02.2017
    Zuletzt bearbeitet: 16.02.2017
    alexwaston

alexwaston Neuer Benutzer

Version:
    Home Premium
    System:
    ưaas
    Not really expecting support on this since Windows 7 is pre-release, but I'm not currently able to customize my different virtual desktops with different icons.

When the option is enabled and you switch desktops, the icons are supposed to vanish and you're supposed to be able to customize each virtual desktop individually, but my icons stay the same.

In Windows 7 they have removed the ability to disable auto-arrange in folders, so you can no longer create a folder, drag icons to where you want them and have it be remembered. A huge regression in interface design IMO.

Because of this, I've been looking for either explorer mods or alternatives that have a similar effect, and Dexpot would be perfect.

Thema:

Icon's don't vanish between virtual desktops

Die Seite wird geladen...

Icon's don't vanish between virtual desktops - Ähnliche Themen

1. Netzwerk-Freigabecenter Name Microsoft Virtual Wifi Miniport Adapter

Netzwerk-Freigabecenter Name Microsoft Virtual Wifi Miniport Adapter: Könnten Sie mir Beim einrichten helfen?Habe in der Taskleiste vom Internetsignal ein gelbes Sternchen oder sowas ähnliches!Meine Handynummer ist...
  2. Oracle Virtual Box crashes with Setup Ended permaturely becouse of an error.

Oracle Virtual Box crashes with Setup Ended permaturely becouse of an error.: Does anyone know the reason. The error log gives 2888. The log file can be found there: https://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=6&t=81446
  3. Windows XP via. Virtual PC auf Windows 7 benutzen

Windows XP via. Virtual PC auf Windows 7 benutzen: Werte Mitglieder, Ich quäle mich nun seit Tagen, Windows XP auf mein derzeitiges Betriebssystem Windows 7 Home Edition 64bit zu installieren....
  4. Virtual PC 2007 Win7 x64 auf Win7 x64 Host?

Virtual PC 2007 Win7 x64 auf Win7 x64 Host?: Hallo Forum, kämpfe jetzt schon länger mit Virtual PC und hoffe ich muss nicht auf VMWare ausweichen :( Daher folgende Frage: Lässt sich...
  5. Virtuelles Betriebssystem, Windows XP-Modus unter Windows 7

Virtuelles Betriebssystem, Windows XP-Modus unter Windows 7: Hallo, ich quäle mit mit der Installation Virtual PC und Windows XP Modus herum. Nach der Beschreibung ist im Downloadcenter die Seite für...