How files are listed on the screen

Diskutiere How files are listed on the screen im Externe Windows 7 Fragen Forum im Bereich Windows 7; For some reason Windows now lists the contents of my folders from bottom to top. How can I change it so that it's from the top to the bottom?

1. #1 MSC-User, 22.02.2019
    MSC-User

MSC-User Erfahrener Benutzer

For some reason Windows now lists the contents of my folders from bottom to top.

How can I change it so that it's from the top to the bottom?

Thema:

How files are listed on the screen

Die Seite wird geladen...

How files are listed on the screen - Ähnliche Themen

1. screen soot

screen soot: wie mache ich einen screen shoot
  2. Windows Automatic Update blocking -> Can only do the Administrator

Windows Automatic Update blocking -> Can only do the Administrator: Hey i need your help please, in our company a PC has got a Problem with a Windows 7 Update. Today morning the PC made it but he can´t do it. So i...
  3. Wacom tablet not working on Windows 10 when using KVM extension

Wacom tablet not working on Windows 10 when using KVM extension: verschoben nach...
  4. Blue Screen

Blue Screen: Hallo zusammen, mein Rechner zeigt nach Eingabe des Passwortes einen blauen Screen mit der Info "Stillstandscode: Page Fault in Nonpaged area"....
  5. Blue Screen

Blue Screen: Hallo zusammen, mein Rechner zeigt nach Eingabe des Passwortes einen blauen Screen mit der Info "Stillstandscode: Page Fault in Nonpaged area"....
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden