disable hardware cursor

Diskutiere disable hardware cursor im Externe Windows 7 Fragen Forum im Bereich Windows 7; since theres no more vga - troubleshoot - hardware acceleration slider on windows 7 and up , how can i disable the hardware cursor ? it works...

1. #1 MSC-User, 11.11.2018
    MSC-User

MSC-User Erfahrener Benutzer

since theres no more vga - troubleshoot - hardware acceleration slider on windows 7 and up ,

how can i disable the hardware cursor ?

it works with mouse trails but i dislike the slide .

BTW its a misinterpreting of windows , hardware cursort just means cursor gets displayed in 256 colours aka 8bit .

software cursor is displayed in resolution of the desktop colours like 32bit ,

cool would be enable mouse trails but have no slide effect at all .

like have a notch more just show the desktop resolution mouse without any slide - trail .

i

Thema:

disable hardware cursor

Die Seite wird geladen...

disable hardware cursor - Ähnliche Themen

1. Windows 7 Ultimate 64 SP1+ Hardware Asrock Az770DE+ Bj. 2009 MBR BIOSdie externen...

Windows 7 Ultimate 64 SP1+ Hardware Asrock Az770DE+ Bj. 2009 MBR BIOSdie externen...: Hallo, unter Windows 7 habe ich derzeit das Problem, dass meine externen Festplatten 4 TB GPT zwar als USB Geräte erkannt werden, als NS106X...
  2. Windows Aktivierung nach Hardware änderung

Windows Aktivierung nach Hardware änderung: Hallo, ich habe ein Problem mit meiner Aktivierung von Windows nach einer Hardware Änderung. Mein erster schritt war es den Produktkey von...
  3. Black screen with mouse cursor.

Black screen with mouse cursor.: My system recently suffered a problem where it would not load up. I was getting a black screen with just the mouse cursor. After reading many tips...
  4. Hardware nicht unterstützt

Hardware nicht unterstützt: https://support.microsoft.com/de-de/help/4012982/the-processor-is-not-supported-together-with-the-windows-version-that Ich bekomme in...
  5. Win7 auf neuer Hardware, keine Update-Suche mehr wegen CPU

Win7 auf neuer Hardware, keine Update-Suche mehr wegen CPU: Hallo, liebes Forum, ich brächte bitte euren Rat und eventuell eure Hilfe. Ich habe mir einen neuen Rechner gekauft (Hardwarezusammenstellung...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden